24-04-2026
πριν 2 μήνες
Σε εξέλιξη
- Σχετικά με το αίτημα σας ενημερώνουμε ότι έχει διαβιβαστεί στη Διεύθυνση Δόμησης και στη Διεύθυνση Δημοτικής Αστυνομίας του Δήμου Θεσσαλονίκης.
- Εμπλεκόμενα Tμήματα: Τμήμα Διαφάνειας
Λεπτομέρειες
Κατηγορία:
Γενική κατηγορία αιτημάτων
Εμπλεκόμενα Tμήματα:
Τμήμα Διαφάνειας
Δημιουργήθηκε:
18-04-2026 09:30:53 (πριν 2 μήνες)
Ενημερώθηκε:
03-06-2026 10:00:35 (πριν 20 μέρες)
Γεωγραφικό πλάτος:
40.605777077918844
Γεωγραφικό μήκος:
22.967892596340220
Προβολές:
1
Ψήφοι:
0
Περιγραφή
Αξιότιμες κυρίες, αξιότιμοι κύριοι, Σε συνέχεια αιτήματος συμπολίτη, συγκεκριμένα με αριθμό #206915, θα ήθελα να επιβεβαιωθεί πως ο επιτόπιος έλεγχος που έγινε είναι σωστός, ή τέλος πάντων σε κάθε περίπτωση να κινηθεί κάποια δημοτική διαδικασία: η απάντηση στο αίτημα #206915 στην παρούσα πλατφόρμα είναι πως ο χώρος είναι ιδιωτικός. Ωστόσο, όπως «διαδίδεται», αλλά και νομίζω φαίνεται στον χαρακτηρισμό στο κτηματολόγιο, ο συγκεκριμένος χώρος είναι χαρακτηρισμένος ως χώρος πρασίνου, οπότε και ανήκει (ή μάλλον πρόκειται να ανήκει) στον δήμο, αν δεν κάνω λάθος. Σε κάθε περίπτωση, αν και εφόσον δεν (θα) είναι ιδιωτικός αλλά (θα) είναι όντως κοινόχρηστος χώρος, θα πρέπει η απάντηση να είναι ουσιαστική σχετικά με την παρούσα και την μελλοντική κατασταση. Είτε είναι είτε δεν είναι ιδιωτικός, μετά από τόσα χρόνια πρέπει κάτι να γίνει - η κατάσταση είναι επικίνδυνη. Έρευνα σε δημοσιογραφικές αναφορές βρίσκει τα παρακάτω: «Άλλοι κάτοικοι στρέφουν το ενδιαφέρον τους όχι στα οικόπεδα από την πλευρά της Αλ. Σταύρου αλλά από την άλλη μεριά, στην οδό Κορίνθου και στο κομμάτι που είναι χαρακτηρισμένο ως κοινόχρηστος χώρος πρασίνου. Προκειμένου να αξιοποιηθεί, θα πρέπει ο Δήμος να αποζημιώσει τον ιδιοκτήτη της έκτασης, που είναι η ίδια η Αλυσίδα ΑΒΕΕ. Για αυτόν το σκοπό, αναζητούνται κονδύλια από το Πράσινο Ταμείο, με την ελπίδα από πλευράς Δήμου ότι θα υπάρξουν κάποιες πρώτες εξελίξεις από το Σεπτέμβριο." Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε στον σύνδεσμο: https://parallaximag.gr/thessaloniki-news/i-alysida-gkremizetai-mono-se-ena-mikro-kommati-tis-ti-mellei-genesthai-sto-ypoloipo» Τα παραπάνω επιβεβαιώνουν πως το κτίριο λογικά ανήκει ακόμα σε ιδιώτη, όμως, και εφόσον είναι χαρακτηρισμένος ως χώρος πρασίνου και απαιτείται ενεργεία δημοτική για να υπάρξει κάποια εξέλιξη, δεν νομίζω πως υπάρχει ελπίδα από τον ιδιώτη να ενεργήσει, όπως δεν συνέβη πολλά χρόνια τώρα. Παράλληλα με όλα αυτά, όλα αυτά τα χρόνια, και καθώς μένω ακριβώς απέναντι από το κτίριο επί της Κορίνθου, η «θέα» μου μου επιτρέπει να αριθμήσω λόγους για άμεση επέμβαση και δράση: από άστεγους και ναρκομανεις που το έχουν στέκι, σε περαστικούς που το χρησιμοποιούν μπροστά στα μάτια όλων για δημόσιο ουρητήριο, σε χώρο συγκέντρωσης ανηλίκων που μπαίνουν μέσα στο κτίριο όλες τις ώρες της ημέρας και της νύχτας, μέχρι πτώσεις κλαδιών σε καλώδια της ΔΕΗ με τις παρελκόμενα διακοπές ρεύματος, αλλά και πιο άμεσα, πτώσεις κλαδιών σε οχήματα παρκαρισμένα παραπλήσια, έως και πτώση κλαδιών σε ανθρώπους περαστικούς (αφού κρέμονται πάνω από το πεζοδρόμιο). Δεν γνωρίζω αν έχει γίνει ήδη κάποια καταγγελία ή μήνυση για τα παραπάνω, αλλά θεωρώ πως κάποια από τα παραπάνω ενδεχομένως να είναι και «μηνυσιμα» περιστατικά. Δεν χρειάζεται καν να αναφέρω έναν ακόμα, δυστυχώς επίκαιρο, κίνδυνο, την ύπαρξη ¨μπαλκονιού" πάνω ακριβώς από το πεζοδρόμιο από το οποίο διέρχεται καθημερινά πολύ μεγάλος όγκος (όχι πως παίζει ρόλο αν είναι 10 ή 10.000) ανθρώπων. Δεν μπορώ να γνωρίζω τις προτεραιότητες του δήμου και του πρασίνου ταμείου (βάσει όσων αναφέρονται στο άρθρο), αλλά θεωρώ πως θα πρέπει να είναι επιτέλους ψηλά στην λίστα και σύντομα να δοθεί μια λύση. Φυσικά ο "Σεπτέμβριος των εξελίξεων" που αναφέρει το άρθρο έχει περάσει προ πολλού, και δεν έχει γίνει κάποια ανακοίνωση για το μέλλον του κτιρίου, και έμμεσα των γειτόνων του. Δεν χρειάζεται, πιστεύω, καν να υπάρξει η πλήρης εξέλιξη και ολοκλήρωση του σχεδίου, αρχικά θα αρκούσε, μετά από τόσα και τόσα χρόνια, να απομακρυνθεί η εστία κινδύνων με την κατεδάφιση του κτιρίου, όπως έγινε σε όλα τα υπόλοιπα κτίρια της Αλυσίδας πρόσφατα, αφήνωντας μόνο τους λίγους τυχερούς επί της Κορίνθου με την υπέροχη "θέα". Αργότερα, έχει ο Θεός… Με εκτίμηση
linear_scale Γενική κατηγορία αιτημάτων
πριν 2 μήνες
Σε εξέλιξη
πριν 2 μήνες
Γνωστοποιήθηκε
πριν 2 μήνες
Η κατηγορία του αιτήματος άλλαξε σε Γενική κατηγορία αιτημάτων
πριν 2 μήνες
Καταχωρήθηκε
placeΑλεξάνδρου Παπαναστασίου 104, Θεσσαλονίκη 542 49