19-05-2026
πριν ένα μήνα
Απαντήθηκε
- Συνεγείο της Υπηρεσίας μας πραγματοποίησε κοπή ξερών δένδρων στην οδό Βούλγαρη.Τα νέοφυτεμένα δένδρα που δεν θα καταφέρουν μετά τη φύτευσή τους να εγκατασταθούν θα αντικατασταθούν την νέα φυτευτική περίοδο.
- Εμπλεκόμενα Tμήματα: Διεύθυνση Διαχείρισης Αστικού Περιβάλλοντος , Πράσινο - Τμήμα Αλσών - Δενδροστοιχιών - Φυτωρίων