#182611. ΑΙΤΗΜΑ 182603 ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΕΝΩ ΟΥΤΕ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ 182600 ΕΧΕΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΕΙ;;;

Λεπτομέρειες

Κατηγορία: Γενική κατηγορία αιτημάτων
Εμπλεκόμενα Tμήματα: Τμήμα Διαφάνειας
Δημιουργήθηκε: 01-04-2025 08:03:14 (πριν 5 μήνες)
Ενημερώθηκε: 01-04-2025 11:15:42 (πριν 5 μήνες)
Γεωγραφικό πλάτος: 40.640248331763220
Γεωγραφικό μήκος: 22.949506403001692
Προβολές: 4
Ψήφοι: 0

Περιγραφή

ΚΛΕΙΣΑΤΕ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ 182603 ΜΕ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΟ 182600. ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΜΑΚΡΟΣΚΕΛΕΣ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΓΡΑΨΑ ΕΝΑ ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΑΙΤΗΜΑ. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΕΒΑΣΑΤΕ ΔΗΜΟΣΙΑ; ΑΝ ΟΧΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ, ΕΣΤΩ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ. ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ, ΚΛΕΙΣΑΤΕ ΤΟ ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΕΙΨΑΤΕ ΤΟ ΜΑΚΡΟΣΚΕΛΕΣ. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΧΩ ΜΙΑ ΕΞΗΓΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΕΙΨΗ ΤΟΥ 182600 ΑΠΟ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ;

linear_scale Γενική κατηγορία αιτημάτων

  • Καταχωρήθηκε
  • Γνωστοποιήθηκε
  • Σε εξέλιξη
  • check Απαντήθηκε
  • Κλειστό
  • Στο αρχείο

01-04-2025

πριν 5 μήνες

Απαντήθηκε

  • Σχετικά με τη διαχείριση των αιτημάτων, σας γνωρίζουμε τα εξής: Όποτε κάποιος/α πολίτης υποβάλλει ένα αίτημα μέσω της εφαρμογής "Βελτιώνω την Πόλη μου", κατ' αρχήν το αίτημα τίθεται σε κατάσταση "υπό έλεγχο" - κατάσταση η οποία δεν επιτρέπει τη δημοσίευσή του στο διαδίκτυο - όμως, δεν εμποδίζει την διαχείρισή του από την αρμόδια Υπηρεσία του Δήμου. Το αίτημα το "βλέπει" μόνο ο πολίτης, ο οποίος το καταχώρησε και μόνο εφόσον έχει ήδη συνδεθεί με το όνομα χρήστη και τον κωδικό του. Υπάλληλοι του Τμήματος Διαφάνειας ελέγχουν τα εισερχόμενα αιτήματα κατά τις εργάσιμες ώρες και, αναλόγως του περιεχομένου τους, επιτρέπουν την εμφάνιση των αιτημάτων είτε όχι (σύμφωνα πάντα με τους Όρους Χρήσης της εφαρμογής) Με τον τρόπο αυτό προστατεύουμε, ως οφείλουμε, αφενός την ιδιωτικότητα των ανθρώπων, και αφετέρου τις επιχειρήσεις από δυσφήμηση, η οποία πιθανόν να προκληθεί από τυχόν κακόβουλες είτε άστοχες καταγγελίες, στην περίπτωση στην οποία στο αίτημα περιλαμβάνονται στοιχεία ταυτοποίησης πολιτών (όπως φωτογραφίες ανθρώπων, είτε αυτοκινήτων, στα οποία διακρίνεται ο αριθμός κυκλοφορίας τους), είτε η καταγγελία αφορά μία επιχείρηση. Επισημαίνουμε, ότι ένα αίτημα, το οποίο παραμένει σε κατάσταση "υπό έλεγχο", τυγχάνει της ίδιας διαχείρισης με τα υπόλοιπα αιτήματα. Το αίτημα με αριθμό id 182600, παρέμεινε "Υπό Έλεγχο", (με άλλα λόγια μη ορατό δημόσια), εξαιτίας των συνημμένων αρχείων που το συνοδεύουν (φωτογραφία αριθμού κυκλοφορίας οχήματος), ωστόσο ακολουθήθηκε η συνήθης διοικητική πρακτική : διαβιβάστηκε αμελητί στις αρμόδιες Υπηρεσίες του Δήμου, με την ταυτόχρονη ενημέρωση της ίδιας της εφαρμογής - συνεπώς και του χρήστη που το υπέβαλλε. Το δε αίτημα, με αριθμό id 182603, πέρασε σε Κατάσταση "Κλειστό" , εφόσον θεωρήθηκε όμοιου περιεχομένου. Επίσης, η εφαρμογή "Βελτιώνω την Πόλη μου" δεν ενδείκνυται για κάθε είδους επικοινωνία με τις Υπηρεσίες του Δήμου Θεσσαλονίκης. Για την επικοινωνία σας με τον Δήμο Θεσσαλονίκης, μπορείτε να κάνετε χρήση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αποστέλλοντας το μήνυμά σας στο info@thessalon;iki.gr Ευχαριστούμε για την επικοινωνία. Για το Τμήμα Διαφάνειας
  • Εμπλεκόμενα Tμήματα: Τμήμα Διαφάνειας

01-04-2025

πριν 5 μήνες

Σε εξέλιξη

  • -
  • Εμπλεκόμενα Tμήματα: Τμήμα Διαφάνειας

01-04-2025

πριν 5 μήνες

Γνωστοποιήθηκε

  • -
  • Εμπλεκόμενα Tμήματα: Τμήμα Διαφάνειας

01-04-2025

πριν 5 μήνες

Καταχωρήθηκε

  • Αρχική καταχώρηση στην κατηγορία Γενική κατηγορία αιτημάτων
  • Εμπλεκόμενα Tμήματα: Τμήμα Διαφάνειας

placeΑγίου Νικολάου 26, Θεσσαλονίκη 546 33