01-04-2025
πριν 5 μήνες
Απαντήθηκε
- Σχετικά με τη διαχείριση των αιτημάτων, σας γνωρίζουμε τα εξής: Όποτε κάποιος/α πολίτης υποβάλλει ένα αίτημα μέσω της εφαρμογής "Βελτιώνω την Πόλη μου", κατ' αρχήν το αίτημα τίθεται σε κατάσταση "υπό έλεγχο" - κατάσταση η οποία δεν επιτρέπει τη δημοσίευσή του στο διαδίκτυο - όμως, δεν εμποδίζει την διαχείρισή του από την αρμόδια Υπηρεσία του Δήμου. Το αίτημα το "βλέπει" μόνο ο πολίτης, ο οποίος το καταχώρησε και μόνο εφόσον έχει ήδη συνδεθεί με το όνομα χρήστη και τον κωδικό του. Υπάλληλοι του Τμήματος Διαφάνειας ελέγχουν τα εισερχόμενα αιτήματα κατά τις εργάσιμες ώρες και, αναλόγως του περιεχομένου τους, επιτρέπουν την εμφάνιση των αιτημάτων είτε όχι (σύμφωνα πάντα με τους Όρους Χρήσης της εφαρμογής) Με τον τρόπο αυτό προστατεύουμε, ως οφείλουμε, αφενός την ιδιωτικότητα των ανθρώπων, και αφετέρου τις επιχειρήσεις από δυσφήμηση, η οποία πιθανόν να προκληθεί από τυχόν κακόβουλες είτε άστοχες καταγγελίες, στην περίπτωση στην οποία στο αίτημα περιλαμβάνονται στοιχεία ταυτοποίησης πολιτών (όπως φωτογραφίες ανθρώπων, είτε αυτοκινήτων, στα οποία διακρίνεται ο αριθμός κυκλοφορίας τους), είτε η καταγγελία αφορά μία επιχείρηση. Επισημαίνουμε, ότι ένα αίτημα, το οποίο παραμένει σε κατάσταση "υπό έλεγχο", τυγχάνει της ίδιας διαχείρισης με τα υπόλοιπα αιτήματα. Το αίτημα με αριθμό id 182600, παρέμεινε "Υπό Έλεγχο", (με άλλα λόγια μη ορατό δημόσια), εξαιτίας των συνημμένων αρχείων που το συνοδεύουν (φωτογραφία αριθμού κυκλοφορίας οχήματος), ωστόσο ακολουθήθηκε η συνήθης διοικητική πρακτική : διαβιβάστηκε αμελητί στις αρμόδιες Υπηρεσίες του Δήμου, με την ταυτόχρονη ενημέρωση της ίδιας της εφαρμογής - συνεπώς και του χρήστη που το υπέβαλλε. Το δε αίτημα, με αριθμό id 182603, πέρασε σε Κατάσταση "Κλειστό" , εφόσον θεωρήθηκε όμοιου περιεχομένου. Επίσης, η εφαρμογή "Βελτιώνω την Πόλη μου" δεν ενδείκνυται για κάθε είδους επικοινωνία με τις Υπηρεσίες του Δήμου Θεσσαλονίκης. Για την επικοινωνία σας με τον Δήμο Θεσσαλονίκης, μπορείτε να κάνετε χρήση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αποστέλλοντας το μήνυμά σας στο info@thessalon;iki.gr Ευχαριστούμε για την επικοινωνία. Για το Τμήμα Διαφάνειας
- Εμπλεκόμενα Tμήματα: Τμήμα Διαφάνειας