26-03-2025
πριν 5 μήνες
Απαντήθηκε
- Σας ευχαριστούμε για την επισήμανσή σας και ζητούμε συγγνώμη για τυχόν ταλαιπωρία που προκλήθηκε. Είμαστε απόλυτα ενήμεροι για την ανάγκη της πλήρους υλοποίησης των αιτημάτων και τη σημασία της ικανοποίησης των πολιτών. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι, σύμφωνα με τη διαδικασία μας, κάθε αίτημα κλείνει μόνο αφού έχουμε λάβει ενημέρωση από τον υπεύθυνο επόπτη της περιοχής και αφού μας έχει γνωστοποιηθεί το απαραίτητο φωτογραφικό υλικό που αποδεικνύει την ολοκλήρωση των εργασιών. Αυτό μας βοηθά να διασφαλίσουμε ότι κάθε θέμα έχει διευθετηθεί με τον τρόπο που πρέπει. Αναγνωρίζουμε την ανάγκη για συνεχόμενη βελτίωση και θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών μας. Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και την πολύτιμη ανατροφοδότησή σας. Σας ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον που επιδεικνύετε και σας γνωρίζουμε ότι καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια να διατηρηθούν καθαροί οι κοινόχρηστοι χώροι γεγονός που όμως προϋποθέτει την υπευθυνότητα και την ενεργή συμπαράσταση των πολιτών. Παρακαλούμε επικοινώνηστε μαζί μας για περαιτέρω διευκρίνισεις ή πληροφορίες. f.skandalis@thessaloniki.gr 231331 8529.
- Εμπλεκόμενα Tμήματα: Call-Center, Διεύθυνση Ανακύκλωσης και Διαχείρισης Αστικών Αποριμμάτων, Καθαριότητα - Τμήμα Καθαριότητας, Καθαριότητα - Τομέας Ε' Κοινότητας