#180593. Καθυστέρηση Παραλαβής Βεβαίωσης ΤΑΠ για σύνδεση με δίκτυο ΔΕΔΔΗΕ

Λεπτομέρειες

Κατηγορία: Γενική κατηγορία αιτημάτων
Εμπλεκόμενα Tμήματα: Τμήμα Διαφάνειας
Δημιουργήθηκε: 14-03-2025 07:52:32 (πριν 6 μήνες)
Ενημερώθηκε: 14-03-2025 08:09:51 (πριν 6 μήνες)
Γεωγραφικό πλάτος: 40.613790337014850
Γεωγραφικό μήκος: 22.965118933789200
Προβολές: 6
Ψήφοι: 0

Περιγραφή

Από 30-12-2025 έχουμε υποβάλει αίτηση για βεβαίωση ΤΑΠ και δεν έχει ακόμη εκδοθεί η βεβαίωση λόγω έλλειψης προσωπικού.

linear_scale Γενική κατηγορία αιτημάτων

  • Καταχωρήθηκε
  • Γνωστοποιήθηκε
  • Σε εξέλιξη
  • check Απαντήθηκε
  • Κλειστό
  • Στο αρχείο

14-03-2025

πριν 6 μήνες

Απαντήθηκε

  • Σχετικά με το αίτημα σας ενημερώνουμε τα εξής: Η εφαρμογή «Βελτιώνω την Πόλη μου» είναι πλατφόρμα διαχείρισης των προβλημάτων που εντοπίζει ο πολίτης στην πόλη, τεχνικής φύσεως, παρέχοντας λειτουργίες υποβολής, διαχείρισης και ανάλυσης των αιτημάτων και των προτάσεών του. Σε καμία περίπτωση δεν ενδείκνυται για την υποβολή καταγγελιών ή για οποιαδήποτε επικοινωνία με τις Υπηρεσίες του Δήμου. Προκειμένου να επικοινωνήσετε το θέμα που σας απασχολεί, μπορείτε να κάνετε χρήση της ψηφιακής πύλης του Δήμου Θεσσαλονίκης, με την αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος στη διεύθυνση info@thessaloniki.gr. Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.
  • Εμπλεκόμενα Tμήματα: Τμήμα Διαφάνειας

14-03-2025

πριν 6 μήνες

Σε εξέλιξη

  • -
  • Εμπλεκόμενα Tμήματα: Τμήμα Διαφάνειας

14-03-2025

πριν 6 μήνες

Γνωστοποιήθηκε

  • -
  • Εμπλεκόμενα Tμήματα: Τμήμα Διαφάνειας

14-03-2025

πριν 6 μήνες

Καταχωρήθηκε

  • Αρχική καταχώρηση στην κατηγορία Γενική κατηγορία αιτημάτων
  • Εμπλεκόμενα Tμήματα: Τμήμα Διαφάνειας

placeΥμηττού 15, Θεσσαλονίκη 544 53