#179461. Προβλήματα στην περιοχή Ιπποκρατείου

Λεπτομέρειες

Κατηγορία: Θέματα κυκλοφοριακού σχεδιασμού
Εμπλεκόμενα Tμήματα: Διεύθυνση Βιώσιμης Κινητικότητας, Οδοποιία - Τμήμα Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού
Δημιουργήθηκε: 06-03-2025 12:36:14 (πριν 6 μήνες)
Ενημερώθηκε: 26-03-2025 08:24:26 (πριν 5 μήνες)
Γεωγραφικό πλάτος: 40.612647478135440
Γεωγραφικό μήκος: 22.961043605658006
Προβολές: 5
Ψήφοι: 1

Περιγραφή

Καλησπέρα, επικοινωνώ αναφορικά με τα πρόσφατα έργα ανάπλασης της περιοχής του Ιπποκρατείου και συγκεκριμένα στην οδό Κωνσταντινουπόλεως. Δυστυχώς είναι μια περιοχή που όλα τα προηγούμενη έτη είχε πρόβλημα με τις θέσεις στάθμευσης και πλέον με τα έργα που έγιναν αντί να είναι προς όφελος των πολιτών δυστυχώς έκαναν την κατάσταση χειρότερη. Πάρα πολλές θέσεις χάθηκαν και αντικαταστάθηκαν από ανούσια τεράστια πεζοδρόμια που δεν είχε ανάγκη η περιοχή, ήταν μια χαρά και πριν. Επιπλέον, δεν έφτανε που χάθηκαν θέσεις λόγω των έργων, ένα μεγάλο μέρος της Κωνσταντινουπόλεως που είχαν μια πιθανότητα να παρκάρουν τα αυτοκίνητα έγινε πιάτσα ταξί ενώ πάντα θα είναι εκεί μόνο 2-3 ταξί. Αρκούσε θεωρώ η πιάτσα που είναι ακριβώς πιο πάνω στην οδό Καραμανλή στην είσοδο του Ιπποκρατείου. Ειλικρινά η ζωή μας έχει γίνει απίστευτα δύσκολη γιατί επιστρέφουμε από την εργασία μας και χάνουμε χρόνο από την ξεκούραση μας, από τις υποχρεώσεις μας για να βρούμε κάπου να παρκάρουμε. Είναι η γειτονιά που μεγάλωσα και ζω και ξέρω ότι όλοι μας αποφεύγουμε να μετακινηθούμε με αυτοκίνητο ειδικά βραδυνές ώρες γιατί είναι αδύνατο να παρκάρουμε επιστρέφοντας. Δεν βρίσκουμε καν θέσεις σε ιδιωτικούς χώρους στάθμευσης γιατί είναι όλοι πλήρεις και μάλιστα τα ποσά που ζητάνε είναι εξωπραγματικά καθώς εκμεταλλεύονται την κατάσταση της περιοχής. Συγγνώμη για το μακροσκελές κείμενο αλλά ειλικρινά καθημερινά δοκιμάζεται η υπομονή μας. Επιτρέψτε μου να πω ότι όλα τα έργα έγιναν χωρίς να γίνει πρώτα έρευνα και μελέτη για τις ανάγκες της περιοχής αλλά μόνο με γνώμονα να γίνουν όμορφα τα πεζοδρόμια. Τα ποσά που δαπανήθηκαν θα μπορούσαν να γίνουν έργα για στάθμευση που ήταν το ουσιαστικό πρόβλημα. Γνωρίζω βέβαια ότι όλα ξεκίνησαν κατά τη διάρκεια θητείας της προηγούμενης διοίκησης. Αυτή τη στιγμή μάλιστα αν "μείνει¨ ένα αυτοκίνητο ή ένα λεωφορείο στο σημείο της Κωνσταντινουπόλεως που έχει στενέψει και έχει γίνει η νησίδα δεν έχουν τρόπο να μετακινηθούν τα υπόλοιπα διερχόμενα οχήματα της ίδιας κατεύθυνσης. Μπορείτε να δείτε ξεκάθαρα το πρόβλημα αν κάποιο αρμόδιο συνεργείο/ υπηρεσία περάσει ένα βράδυ από την περιοχή για να δει πόσα διπλοπαρκαρισμένα θα βρει όπως και το σημείο της νησίδας που αναφέρω ακριβώς στην είσοδο του Ιπποκρατείου. Εύχομαι με το μήνυμα μου να κινητοποιηθεί κάποια αρμόδια υπηρεσία και να προβλεφθεί κάτι για την περιοχή. Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

linear_scale Θέματα κυκλοφοριακού σχεδιασμού

  • Καταχωρήθηκε
  • Γνωστοποιήθηκε
  • Σε εξέλιξη
  • check Απαντήθηκε
  • Κλειστό
  • Στο αρχείο

26-03-2025

πριν 5 μήνες

Απαντήθηκε

  • Σε απάντηση του αιτήματος σας θα θέλαμε να σας γνωρίσουμε ότι στους στόχους του έργου Ανάπλασης της περιοχής του Ιπποκρατείου Νοσοκομείου ανήκουν τα εξής: α) η μείωση της ταχύτητας των οχημάτων, της ηχορύπανσης και των περιβαλλοντικών ρύπων. β) η εξασφάλιση ασφαλούς πρόσβασης πεζών και ατόμων με μειωμένη κινητικότητα στην είσοδο του Νοσοκομείου. Με την ολοκλήρωση του έργου προβλέπεται η τοποθέτηση φωτεινού σηματοδότη (πεζοδιάβαση) στο ύψος της οδού Φλέμιγκ , όπως επιβάλλεται για την ασφάλεια των χρηστών της οδού. γ) η ορθολογική χωροθέτηση των στάσεων αστικής συγκοινωνίας, της πιάτσας ταξί, των θέσεων ΑμεΑ , δικύκλων και φορτοεκφόρτωσης. δ) η μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και η αύξηση του επιπέδου οδικής ασφάλειας. ε) η απομάκρυνση των επί χρόνια σταθμευμένων φορτηγών οχημάτων, με διαμένοντες σε αυτά για την καθημερινή επίσκεψη στο Νοσοκομείο που προκαλούσαν καταστάσεις υποβάθμισης της περιοχής. Συμπληρωματικά σας αναφέρουμε ότι η λωρίδα κυκλοφορίας 3,25μ. και στα δύο ρεύματα της οδού Κωνσταντινουπόλεως επιλέχθηκε για την αποτροπή της παράνομης στάθμευσης στο τμήμα αυτό και έλαβε τη σύμφωνη γνώμη του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης για την ασφαλή κυκλοφορία των λεωφορείων. Η εσοχή στάθμευσης για 10 ταξί αποφασίστηκε επίσης από τον ΟΣΕΘ. Επίσης η Υπηρεσία μας αντιλαμβανόμενη το πρόβλημα της ζήτησης στην ευρύτερη περιοχή διαμόρφωσε έναν ελεύθερο χώρο στάθμευσης στην συμβολή των οδών Κων/πόλεως και Κλεάνθους.
  • Εμπλεκόμενα Tμήματα: Διεύθυνση Βιώσιμης Κινητικότητας, Οδοποιία - Τμήμα Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού

07-03-2025

πριν 6 μήνες

Γνωστοποιήθηκε

  • -
  • Εμπλεκόμενα Tμήματα: Διεύθυνση Βιώσιμης Κινητικότητας, Οδοποιία - Τμήμα Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού

06-03-2025

πριν 6 μήνες

Η κατηγορία του αιτήματος άλλαξε σε Θέματα κυκλοφοριακού σχεδιασμού

  • -
  • Εμπλεκόμενα Tμήματα: Διεύθυνση Βιώσιμης Κινητικότητας, Οδοποιία - Τμήμα Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού

06-03-2025

πριν 6 μήνες

Καταχωρήθηκε

  • Αρχική καταχώρηση στην κατηγορία Οδόστρωμα - Πεζοδρόμια
  • Εμπλεκόμενα Tμήματα: Διεύθυνση Βιώσιμης Κινητικότητας, Οδοποιία - Τμήμα Οδοποιίας & Οδικής Σήμανσης

placeΚωνσταντινουπόλεως 80, Θεσσαλονίκη 546 42