#174320. Ξέχειλοι κάδοι με απορρίμματα, κουτσουλιές, ανθρώπινα περιττώματα και φυσικά ό,τι δεν χρειάζονται στο σπίτι τους πετιέται όπου νά'ναι στους δρόμους (οικοσυσκευές και έπιπλα παντός είδους κλπ κλπ) .

Λεπτομέρειες

Κατηγορία: Γενική κατηγορία αιτημάτων
Εμπλεκόμενα Tμήματα: Τμήμα Διαφάνειας
Δημιουργήθηκε: 29-01-2025 09:41:16 (πριν ένα χρόνο)
Ενημερώθηκε: 10-02-2025 12:41:04 (πριν ένα χρόνο)
Γεωγραφικό πλάτος: 40.631307397329834
Γεωγραφικό μήκος: 22.953433227534106
Προβολές: 24
Ψήφοι: 0

Περιγραφή

Ξανα - επανέρχομαι με το ίδιο λυπηρό, οδυνηρό θέμα, που δυστυχώς τελειωμό ή έστω βελτίωση δεν έχει. Νομίζω πως πια πρέπει να μπουν πρόστιμα σε όλα, γιατί μόνο έτσι θα συνετιστούν κάποιοι. Επίσης πιστεύω ότι δεν υπάρχει επάρκεια σε μικρούς κάδους στους δρόμους. Έξω δε από τις στάσεις Μετρό (που καμαρώνουμε) δεν έχει πουθενά να πετάξεις ένα χαρτομάντηλο ή και χειρότερα. Μια βρωμιά και δυσωδία παντού. Γάτες που κυκλοφορούν παντού (και είναι γνωστό ότι μπορούν να πάνε παντού τα συγκεκριμένα ζωάκια, ειδικά όταν πρόκειται για φαγητό), φιλόζωοι που παρατάνε ό,τι μπορεί να φανταστεί κανείς σε 'φαγητό' για να φάνε τα καημένα τα αδέσποτα. Καμία πρόνοια για το συγκεκριμένο θέμα. Τα δε περιστέρια (και γλάροι τις πρωινές ώρες) έρχονται κατά πάνω σου από παντού, περπατάνε αδιάφορα και αφοβα στους δρόμους ανάμεσα στ αυτοκίνητα (συνέχεια βρίσκουμε πατημένα στα φανάρια), κουτσουλάνε πάνω στα μνημεία (αυτή η Καμάρα έχει αλλάξει χρώμα), καταλαμβάνουν όλες τις πρασιές (ανάμεσα στις πολυκατοικίες) στο κέντρο της πόλεις και δημιουργούν ωραιότατες εστίες μόλυνσης, συν του ότι όλα αυτά τα υπολείμματα από ψωμιά και ψίχουλα (και καμιά φορά και ψάρια!!! κλπ, διότι ως γνωστόν είναι παμφάγα) που τους πετάνε 'οι φιλόζωοι΄ τα βράδια γίνονται πόλος έλξης για κάτι ποντίκαρους ΝΑ μετά συγχωρήσεως. όποιος έχει κυκλοφορήσει κοντά στα πάρκα του Ξαρχάκου, έξω από την ΧΑΝΘ και στα πανεπιστήμια και μέσα στη ΔΕΘ (άλλη εστία βρωμιάς εκεί) σίγουρα έχει δει τους αρουραίους να μπαινοβγαίνουν σε λαγούμια ή υπονόμους. Γενικά η κατάσταση είναι πολλή άσχημη. Πρέπει να μπουν απαγορευτικές πινακίδες ωστε να μην ταΐζονται όλα αυτά τα ζωντανά και φυσικά όπως προείπα να μπουν πρόστιμα (με προυπόθεση φυσικά να γίνονται και έλεγχοι).

linear_scale Γενική κατηγορία αιτημάτων

  • Καταχωρήθηκε
  • Γνωστοποιήθηκε
  • Σε εξέλιξη
  • check Απαντήθηκε
  • Κλειστό
  • Στο αρχείο

10-02-2025

πριν ένα χρόνο

Απαντήθηκε

  • Σχετικά με το αίτημα, η ενδιαφερόμενη πολίτης έλαβε την απάντηση της Διεύθυνσης Καθαριότητας και Μηχανικών Μέσων του Δήμου Θεσσαλονίκης μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Κοινοποιούμε μέρος αυτής, προς ενημέρωση: "...σας ενημερώνουμε ότι, η τοποθέτηση κάδων διενεργείται βάση συγκεκριμένων κριτηρίων . Σε κάθε περίπτωση το προσωπικό της Εποπτείας Κάδων προέβη σε αυτοψία επί της οδού Εθνικής Αμύνης όπου διαπιστώθηκε, πως οι κάδοι απορριμμάτων & ανακύκλωσης καλύπτουν τις ανάγκες της καθαριότητας της περιοχής και δεν κρίνεται αναγκαία η επιπλέον τοποθέτηση. Σας παροτρύνουμε για ανάλογα αιτήματα στο μέλλον να κάνετε χρήση της εξειδικευμένης ψηφιακής πλατφόρμας «Βελτιώνω την Πόλη μου» - https://imc.thessaloniki.gr/ ώστε να είστε σε θέση να παρακολουθείτε σε πραγματικό χρόνο την εξέλιξη του αιτήματός σας. Στόχος της υπηρεσίας μας είναι η διατήρηση επιπέδου καθαριότητας, όμως χωρίς την απαραίτητη συνδρομή των πολιτών σε συνδυασμό με την υπευθυνότητά τους, η προσπάθειά μας παραμένει ελλιπής."
  • Εμπλεκόμενα Tμήματα: Τμήμα Διαφάνειας

03-02-2025

πριν ένα χρόνο

Σε εξέλιξη

  • Σχετικά με το αίτημα σας ενημερώνουμε ότι έχει διαβιβαστεί τόσο στη Διεύθυνση Καθαριότητας και Μηχανικών Μέσων, όσο και στη Διεύθυνση Διαχείρισης Πρασίνου και Περιβάλλοντος του Δήμου Θεσσαλονίκης.
  • Εμπλεκόμενα Tμήματα: Τμήμα Διαφάνειας

30-01-2025

πριν ένα χρόνο

Γνωστοποιήθηκε

  • -
  • Εμπλεκόμενα Tμήματα: Τμήμα Διαφάνειας

29-01-2025

πριν ένα χρόνο

Καταχωρήθηκε

  • Αρχική καταχώρηση στην κατηγορία Γενική κατηγορία αιτημάτων
  • Εμπλεκόμενα Tμήματα: Τμήμα Διαφάνειας

placeΕθνικής Αμύνης, Θεσσαλονίκη 546 35