#1012. Βρύση που τρέχει ανεξέλεγκτα σε παιδική χαρά

Λεπτομέρειες

Κατηγορία: Παιδικές χαρές
Εμπλεκόμενα Tμήματα: Διεύθυνση Κατασκευών και Συντηρήσεων, Κατασκευές - Τμήμα Συντήρησης Δημοτικών Κτιρίων & Κοινοχρήστων Χώρων
Δημιουργήθηκε: 19-09-2015 14:50:56 (πριν 9 χρόνια)
Ενημερώθηκε: 05-11-2015 10:19:28 (πριν 9 χρόνια)
Γεωγραφικό πλάτος: 40.631597133297960
Γεωγραφικό μήκος: 22.963242522598307
Προβολές: 287
Ψήφοι: 0

Περιγραφή

Αγαπητοί, Στην παιδική χαρά που βρίσκεται πίσω από τη Β' Φοιτητική Εστία και πλάι από το Σεισμολογικό Σταθμό του ΑΠΘ (όπου έβαλα τον κόκκινο δείκτη), υπάρχει μέσα στην περίφραξη μια βρύση που εδώ και πολύ καιρό είναι χαλασμένη και τρέχει ασταμάτητα, με μικρή ροή, λόγω κάποιας παρέμβασης που φαίνεται ότι έχει προηγηθεί. Πιστεύω ότι η αποκατάσταση της βλάβης και η αποτροπή της διαρροής, που μας επιβαρύνει όλους, εμπίπτει στην αρμοδιότητα κάποιας δικής σας υπηρεσίας. Σήμερα, περί ώρα 11:40, ευρισκόμενος εκεί ως συνοδός μικρών παιδιών, κάλεσα από το κινητό μου τηλέφωνο τη γραμμή 2310 458 528, που ήταν η μόνη αποθηκευμένη στις επαφές μου, για να αναφέρω το πρόβλημα. Ο κύριος που απάντησε, ως δημοτικός υπάλληλος, μόλις άκουσε για βρύση, με παρέπεμψε στην ΕΥΑΘ. Όταν, συνεχίζοντας, του είπα ότι πρόκειται για παροχή μέσα στην παιδική χαρά, άρχισε να μου υπαγορεύει κάποια άλλη τηλεφωνική γραμμή του Δήμου. Του είπα ότι γνωρίζω πως το δικό του τμήμα είναι αναρμόδιο, αλλ' ότι εκείνη την ώρα δεν είχα τη δυνατότητα να σημειώσω άλλο τηλέφωνο και ότι αυτός, ως υπάλληλος του ίδιου φορέα, θα μπορούσε να διαβιβάσει την αναφορά του προβλήματος στο αρμόδιο τμήμα. Ήταν προφανές ότι δεν ήθελε να ασχοληθεί, λέτε και η σπατάλη του νερού με όλες τις εξ αυτής συνέπειες ήταν μόνο δικό μου πρόβλημα. Λυπήθηκα, εκνευρίσθηκα και έκλεισα το τηλέφωνο. Σας παρακαλώ: Πρώτα για τη διευθέτηση του προβλήματος με τη βρύση. Έπειτα, για τον έλεγχο του συναδέλφου σας, η προκλητική αδιαφορία του οποίου κατά την εκτέλεση της υπηρεσίας του αφ' ενός μειώνει την αποτελεσματικότητα του Δήμου και αφ' ετέρου με υποχρεώνει, τώρα, να χρησιμοποιώ την παρούσα διαδικασία και να καταναλώνω πρόσθετο χρόνο για κάτι αυτονόητο. Το ποιος υπάλληλος απαντούσε στην παραπάνω γραμμή σήμερα, Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2015 ώρα 11:40 δεν είναι δύσκολο, νομίζω, να διαπιστωθεί. Με εκτίμηση Χριστόφορος Κοσμίδης, αρεοπαγίτης

linear_scale Παιδικές χαρές

  • Καταχωρήθηκε
  • Γνωστοποιήθηκε
  • Σε εξέλιξη
  • check Απαντήθηκε
  • Κλειστό
  • Στο αρχείο

05-11-2015

πριν 9 χρόνια

  • ΘΕΜΑ: Παιδική χαρά Ραιδεστού ΣΧΕΤ.: το υπ αριθμ.5207/21-9-2015 αίτημα πολίτη. Σχετικά με το παραπάνω έγγραφό σας ,σας γνωρίζουμε τα εξής: Την ίδια ημέρα που ειδοποιήθηκε η Υπηρεσία μας ,επεμβήκαμε και αποκαταστήσαμε την βλάβη που υπήρχε στην βρύση μέσα στην παιδική χαρά. Επίσης καθαρίστηκε η αποχέτευση που είχε βουλώσει από τις ρίζες των δένδρων . Στην είσοδο της παιδικής χαράς υπάρχει πινακίδα με το τηλέφωνο για παράπονα ή αιτήματα, για να λύνονται τα προβλήματα που τυχόν προκύπτουν άμεσα.

23-09-2015

πριν 9 χρόνια

  • -

19-09-2015

πριν 9 χρόνια

  • Αρχική καταχώρηση στην κατηγορία Παιδικές χαρές

placeΚεραμέως Ιατρού 3, Θεσσαλονίκη 546 36, Ελλάδα